Followers


familia

familia

mOsHi2


more n more olieday update

>> Thursday, January 07, 2010


Tym to update

Pengisian aku kat tempat orang ni diisi dgn perkara perkara yg sungguh best… ermm best ke? Tido aje khojernyer…… 1 Jan mmg aku cari penginapan lain… tak syiokk stay hotel kat daerah nih… bukan manggak.. but ntahla advanced sgt sampaikan arah kiblat pun sush nak jumpe.. dah tu kawasannyer pulak kawasan panas….

Sekalipun aku berjauhan dgn family di bumi asing nih but aku masih lagi ingt pesan pesan orang untuk care ngan diri aku… network phone on then 1st january amatlah hampes.. asik no access to network ajer… bengkek ajer..

Setengah hari jugklah aku hidup tanpa teknologi tepon nih.. then bile dapat aje line network sonoknyer mcm budak budak dapat gule gule kapas!…
Sungguh aku excited.. excited menunggu ucapan dari W... 8447… tapi… sebaliknyer pulak.. last last aku wish.. majok… adik sornng pun tak leh nak dimanjekan!


view all along the rd
Aktiviti 1st jan aku diisi dgn jenjalan sekitar daerah ni…tengs to this family yg rajin melayan untuk jenjalan sekitar…

me with abg shahril, sharil,abg naffi, kak sue n lil alya


Bohongla kalau aku cakap tak sayu.. sayu banget deh! How I wish I can share this moment with him.. pretending mcm tak de pape .. amatlah poyos untuk aku… sekalipun rakan baru aku usik aku semata mata nk bikin ati ku girang aku layan ala kadar aje…
Mmg frust! Kekekekek


sweet lil familia

Sepanjang mlm aku susur aje jenjalan kat daerah ni.. tgk telatah tourist lain yg celeb new year dgn pelbagai gayo… mujur ader budak cumil alya yg ubat sket ati ni.. very energetic gurl!





Then g naik roof top untuk tgk view seluruh isi alam daerah ni….
Cantik! Sejuk! Sume ader….. dah mcm kelip kelip aje bile tgk view dari roof top ni…




Pas tgk view g makn mkn… nyum nyum… kat sini mkn sush sket.. but sodap la… kene pandai pilih… dgn populasi majority cino ni mmg kene beware sket sal mkn mkn nih…. Then balik tido..


esoknyer....


part ni aku suke... shopping is gurlz best fwen... hahahhaah...



sekadar cuci mata yg berhabuk nih,.... belihyer tak sgt.. coz mahal sgt! but ok lah... heeheeh..

then aku g satu warung kedai kopi cina.. perghhh mmg best lor mee dia... sedap seh!! nanti bile balik mesia aku nak try wat sendiri lak...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP