Followers


familia

familia

mOsHi2


>> Tuesday, May 13, 2008

semalam aku dah suh adik aku deletekan akaun frenster aku.... then aku nak delete gak email aku yg hani_saggiegurl n nurhanies tu.. but tak boleh guna manual.. so aku dah delete sume msg lamer n kosongkan trash 22 akaun aku.... cume aku akan guna hani_saggiegurlz je memandangkan akaun credit card pun akan inform kat mail nih.. bonuslink pun samer....touch n go pun inform mail nih... tujuan aku kosongkan sume nyer coz aku taknak ag open mail aku.. biar aku kosongkan sume yang lepas. so if ader mail baru aku tak nak tau langsung ape isinyer.... enough!!!! aku taknak aktif 3 bulan berturut-turut agar dia leh lupus sendiri.... moga puas ati pakwe aku.. pasni kalau dia bising ag.. aku tak tau lah nak wat camner ag.. aku ikot ape dia kata...
hanya tinggal myspacenyer akaun....tu pun aku nak delete gak one day........

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP