Followers


familia

familia

mOsHi2


kene transfer?!

>> Friday, May 09, 2008

uh.... tak nak.. tak nak kene transfer kije.......x suke!!! carilah orang lain....

well bagi oarang lain kene tukar kije ke kawasan lain mungkin ader yang suke.. but bagi aku.. AKU TAK SUKE!!! bagi aku tempat kije aku skunk cukup baik n teramat mudah dengan sume facilities....agpun nanti aku punya banyk kesulitanlah...... bodoh nyer management aku.... ermm actually hal ni masih dalam perbincangan ag.. not so sure lah pertukaran tue..... tapi tak slah kalau aku yang rase cuak dulukan...

ape yang aku sedia maklum pertukaran yang akan dibuatlah untuk isi kekosongan jawatan kat data center 3m kat damansara......menggantikan staff yang kene transfer kat tempat lain... bodohnye managemnt aku ni sebabnyer dia nak tarik orang data center kat HQ ni yang tersedia maklum sangat kekurangan kaki tangan nak buat kije.. ape ke jadahnye main tarik-tarik ajer ikot suka hati bapak dia.... dengar citer ader 3 nama yang naik dan sebab yang diberikan yakni :

1) aku....(satu satunya wanita tunggal dalam data center)
kemungkinan aku ditukarkan ke sana : -- kat HQ ni aku sorang je pompuan pastu dan boleh la nak bergebamng ngan staff kat sana yg majoriti pompuan... then ia akan memudahkan aku untuk d study kat kampus aku kat shah alam yang kekononyer dekat lah dengan tempat kije....agpun MASIH BUJANG dan TIDAK ADER SEBARANG KOMITMEN...

2) mohd faiz
3) mohd firdaus... * dua orang ni just simpanan but aku ni antara nama pemeslah nak kene tukar...

sebab aku tak suke is...
menyusahkan aku nak kene berulang alik dari CHERAS---DAMANSARA---SHAH ALAM---CHERAS....
menyusahkan jadual kije n blaja aku nanti.
masalah transportation..(slama ni aku g kije nek LRT je coz opis aku dekat ngan LRT .. jimat mase tenaga,minyk keta,)

aku mmg tak suka nak kije kat 3M tu... u noe y? coz kat sana kijenyer jenis memerintah... n then sume senior ambik kesempatan buli dengan junior... malah takkan bertolak ansur....
bagi ajerlah kat orang yang dok dekat ngan damansara mcm FIRDAUS tu.... kalau boleh claim perjalanan tak pe gak ni sume sendiri...
ah aku tak kire,, tak nak tukar.... tapi kalu kene gak.... aku akan wat rayuan.. tlglah jangan nak nyusahkan aku......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP