Followers


familia

familia

mOsHi2


pindah lagi

>> Monday, May 26, 2008

adoiii penat den raso ae... mmg penat bile tibe bab pindah randah nih.. mc kat post aku yang sebelum nih.. aku ader mention yang nak pindah..so semalam proses angkat barang bermula... wah mmg penat bile memikirkan nak kemas balik sume benda... oleh sebab aku mmg bukan jenis yang suke sepah2sepah even dalam keadaan pindah randah nih.. so aku cepat2 kemaskan .. kalau boleh aku nak dalam aritu jugak sume benda di clearkan.. tapi na mungkin heh... so pelan-pelanlah buat... but aku make sure tempat beradu aku dalam keadaan best!!! so punyalah penting diri aku kemaskan susun atur bilik aku... mama aku bising jugak coz aku lebih penting nak kemaskan bilik aku je dari kemaskan barang2 lain.. ah peduli ape aku.. agpun barang lain2 take time nak deco.. so aku selfishkan diri dengan wat ape aku nak.. penat mmg penat... then aku tlg kemaskan bilik mama n angah. sume.. hah atleast dengan sikap penting diri aku nih jugaklah diaorang dapat gak tido dalam keadaan selesa n tak pening2 nak cari baju ke ape ke sebab sume aku dah siapkan.... ada paham!!!!

so untuk ptg nih yang tinggal untuk di kemaskan is ruang tamu n ruang menonton.. dapur sume aku dah clearkan pagi semlam..... garden kat depan umah aku rasenya mama dah take over untuk dia dco.. so pasni dah tak byk kije ag!!!1 cayalah ...

rumah baru nih mmg agak sempit dari umah lama but very da comfortable punya...coz di extandkan ke belakang... alarm.. door bell.. bak kate lebih segalanya dari umah lama yang ~standard je~ hihihihi.. aku pilih bilik bawah coz senang untuk aku d dapur untuk makan. dekat ngan ruang tv... senang cakap mls naik tangga hahahaha..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP