Followers


familia

familia

mOsHi2


cerita pendek seminggu nih..

>> Thursday, May 22, 2008

salam.. ermm agak lame aku tak ngedate blog ku nih.. mesti dah bersawang babun nih... hihihi...
ermm aku agak bz sket.. banyak sangat aktiviti aku untuk 2 minggu nih....

ermm ahad nih aku pindah umah baru..... so penat lah mengangkut trip by trip barang2 umah aku nih....nak guna kontena mcm biasa tak muat plak coz laluan umah baru aku tu sempit keta jiran parking memanjang kat tepi jalan.. kayo sangatlah kan.... sebuah umah 2 3 bijik keta.... maner muat nak parking kat pakir umah...
so kenelah ngangkut ape yang boleh dengan kenderaan sendiri... so tinggal gobok yang beso2 beso ye..untuk di angkut kai loeiiiiii heheheheh... well aku pun tak tau nak tulis pe sebenarnye nih... byk sangt dalam pale otak aku yang tengah blur pepagi nih...

bebaru nih gempar bile keta SLK {sweet little kancil} aku hilang.....sedey seh.. panik gaklah aku n famili.... sume benda penting termasuk dokumen geran moto keta hilang. huhuuhuhu warrghhhhhh teriak aku.... wat 3 report police.. tunggu jelah nanti..

semalam sempat jugak aku wat suprise beday pakwe aku.. adam... huhuuhu very simple but cukup wat dia ketawa hehheeheh. sebenarnya adam budget he celebrate by himself jer....coz aku awal2 dah mention yang aku bz bangat minggu nih...(minggu beday dia) so mayb kau nak postpone the celebration.... yo yo o lah dia ingat dia sambut sensowang.. until aku ajak dia datang jumpe aku n bawak g chicken rise shop.. letak kek depan dia.... ermm chocolate cake n bukan cheese cake.. hahahhaahahaha aku tau dia suke bangat cheese cake.. bt aku tak suke cheese cake so aku tukar cake last minute.. ganti ngan chocolate cake... kalau choc cake boleh aku tumpang mkn.. but kalau cheese ceke aku melongo tengok je dia mkn hahhahahahahaha.. but dia puji chocolate cake yang aku suprisekan dia very da sedap one..... heheheeh yup aku akui sedap.. coz chocolate dia besh..... hapi besday sayang.... then sempat hapikan hati dia dengan spent time dengan plan besh untuk dia... jenjalan.. but celebration ni tak bolehlah over the budget sangat coz lusa 24hb ader 1 ag celebration untuk aku n dia.... muah...

happy besday sayang..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP