Followers


familia

familia

mOsHi2


jamuan raya JTM

>> Friday, November 02, 2007

arinih dah masuk bulan november.. wah dah nak ujung tahun ler....kejap je ae? besenyer dah masuk bulan nov ni, aku terus jadi x sabo2 nak tunggu masuk bulan disember... hehheheheheh bukan ader something la huhuhuhu... ermm arinih seperti biase aku sampai opis awal around kul 7 am. oleh sebab lum ader sape2 yang datang opis, secara autonyer aku org pertama... ermmmm ader kesulitan sket.. nak enter opis aku kene ader scan finger print..(coz data server room)malangnyer jari aku plak luka so agak susah la nak masuk...dah la bertampal plak tu.... xkanlah aku nak tercongok plak jadi guard sementara kat depan pintu ,, so nak x nak aku terpakse bukak balutan jari aku.. huuuuh sakit tue..... tapi dah terpakse tahan ajerlah sakit.. bile scan jer jari aku.....terpampang plak " match do not found" waaaaarrrghhh biar tol...... ermm xper aku cuba untuk kali kedua, kali ni ambik mase lame nak scan.... alhamdulillah nasib baik lepas boleh ler masuk.... pas ajer aku punch kad terus balut balik luka jari aku n terus wat kije mcm biasa.....mujurlah ader keje yang aku dah siapkan sumer report so main antar ajer...
arinih ader jamuan raya kat jabatan aku kat tingkat 2.. ermm mcm mls jer nak g..tapi last2 pegi jgk....byk giler makanan sampai naik pinar mata.. mcm2 ado... soto,mi kari. ketupat lemang sumer ader...aku plak kurang nak ader selera sgt so ambik pun cikit jer just nak alas perot.. pas mkn jer terus naik ke tempat aku n sambung tido...
malangnyer suhu aircond kat opis aku ni terlampau sejuk so menyukarkan aku nak tido, ape ag aku layan ym ler......huhuuhuhuh so arinih mkn free la nampaknyer.. kul 1 tghari aku turun semula tingkat 2 untuk sesi mkn free untuk kali ke 2 ermmm aku mkn laksa jer... then terus je blah nak balik...ntah canmer ntah tetiba magraine aku serang mak aii sakitnyer... nasib baik x terjelepuk jatuh... so aku sampai je umah terus tido sampailah abah aku balik....

1 comments:

Unknown November 5, 2007 at 2:30 PM  

alaa..ciannnya dia..migraine ke ari tu...masa jumpa tu cam ok jek... emm... lenkali jaga diri bebaik k?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP