Followers


familia

familia

mOsHi2


ANNUAL DINNER @hotel iStana

>> Sunday, November 25, 2007

haluuu ermm cam dah lamer jer ku x meng up date blog nih... ermm xader story nak di storikan... well jumaat ,pas opis aku ader wat annual dinner tg ke bape kali x sure la plakkan... so aku ambik port la jgk dalam dinner tue.. actually ni dinner yg kedua untuk aku but kalau involved secara langsung ni lah yg pertama dalam tempoh ku kije kat opis aku.... last year ader but aku x g........hihih
so dinner kali ni bertempat kat hotel istana....ermm aku jd salah sorang ajk dalam dinner tue.... ermm mulenyer xnak langsung la nak join coz aku plan nak g jer but terpakse n dipakse... so jumaat tue aku dapat CTR (cuti tanpa rekod) coz nak g tgk2 ape yg patot untuk dinner mlm tue..... aku samapi kat hotel tu dalam kul 10 am tgk2 pe yg nak di wat..... then sejam pastu ku merewang la ngan kak ai sebelum kitaorg ambik job masing2 mlmnyer..

ermmmm dalam tempoh pelepasan untuk dak2 laki solat jummat, aku ngan kak ai g merewang gile2 smpai naik sakit kaki aku... 2 jam diperuntukkan untuk kitaorg g merewang coz pastu nak simpan energy untuk mlm nak urus dinner tue... lepak opis check mail then patah baik ke hotel time tgh2 panas tu mmg giler hbis...
nasiblah bilik untuk kitaorg rehat ader.. lepak2 lah sampai hilang penat.....

dalam kul 5 ku turun untuk tgk semula scedule maner aku kene ambik bhgn untuk dinner... dah dapat tau jer ku masuklah dewan tu tgk rehearsal guest artist mlm tue - NING BAIZURA..... ermmm aku pun x tau nape diaorg ambik ning ag untuk jadi guest artist mlm tue.. dgr kata big bos aku mr ANDY yg minta giler ngan dia......... well sempat gak la ku berkepit ambik gambo berdua ngan dia sambil borak sementara dia nak sambung rehearsal...... then aku di tegur ngan ketua aku nape ku x siap ag coz kul 6 dah nak mkn2 n wat kije ku sengih je coz at dat time aku mmg tgh tunggu kawan aku untuk ambik baju... dia plak terlewat.. nah yg kene aku lah.. terpakse la aku rush siap2 then turun balik untuk aku ambik tempat.. mmg kelam kabut giler...... well nasib aku sempat la.. coz aku ni agak lambap bersiap even perasan diri tue awal je siap....

majlis start kul 8.30 mlm but pintu utama akan di bukak untuk guest kul 7.30 mlm.. time ni aku mmg tension giler coz guest mmg kuang ajo sketlah... main duduk je ikot suka ati diaorg...... bile suh penuhkan tempat kosong cakap la mcm2 alasan plak... eeeii rase aku time tua nak ajer sound je depan2 cume bile terkenangkan aku still on duty at dat time ... just senyummmmmmmm jer.... gerammm tol....

over all perjalanan dinner mlm tu aku kureng la coz mmg x best melainkan time guest artist wat show tu baru gempak yg lain mmg boring giler..... MC dia pun mcm baru nak blaja jer kan.. well 1 pengalaman jgk la wat aku.. so next time ku xnak jadi AJK ag.......










0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP