Followers


familia

familia

mOsHi2


Dunia baru...

>> Monday, October 01, 2007

salam.. halu msia!!!!! ermmm 1 oktober 2007.... hmmmm permulaan baru untuk diri dak comey nih..... (erkk comey ke)... ermm arinih aku melaporkan diri with 2 org ag kawan ku.... huhuhu ermmm arinih gak aku g kije ngan abah kesayangan ku.. almaklumlah.. opis sebelah menyebelah ajer...
huhuhu ermmm pepagi je hujan turun mencurah2 kat sekitar kl nh.. sejuk... ujan plak time2 nak pagi geramm jer... ermmm pepagi ag senior aku en zub msg yang dier EL arinih so mayb aku sorg je kot kat opis.... who noes.... smpai opis jer ku dah nampak wajah2 ceria kawan2 ku yang lain yg akan ikot same melaporkan diri...
1st aku sudahkan kije rutin aku.. wat backup server... bile dah sure sume kije dah settle barulah aku n member lain naik ke JPSM untuk melaporkan diri as PERMENANT STAFF... sampai je JPSM.. mak kau.. ramai giler org yg nak lapor diri.... muat ke JPSM tu... last2 kene naik Tingkat 26 untuk sumer berkumpul.....kitaorg dibahagikan kump, 1 untuk staff kontrak n 1 ag permenant.. ermmm ramai la jgk.... aku mcm biase stay wit kawan aku.... ermmm kitaorg dgr taklimat, isi sumer form yang wajib diisi oleh sume org.... mcm2 kene isi... remeh giler,,, but sal kije aku redah ajer.... mujur aku dah isi sume form tu awal2 so just check2 mane patot ler..... then hantar pada yg bertugas...
lastly kene tunggu memo untuk kitaorg bergerak kat jabatan masing2... punyelah lame giler nak tunggu... sabar ku pun makin hari makin nipis...tambah plak kat luar time mcm ni ujan turun je .. ermm lemau je rase..... ambik mase gak ler tunggu samapi naik bosan...... last2 kul 1 tghari baru dapat memo tue.... then terus group ku g tempat yg patot kitaorg g....
ermm punyelah byk mase terbuang just nak tunggu memo tue... siot jer...

1 comments:

Unknown October 12, 2007 at 9:53 PM  

Tahniah dik...sorry lambat tinggal komen..dah lama tak jengah blog kenkawan... baru malam nie berkesempatan... anyway, tahniah dah dapat permanent staf nie..pastu masih gaks stay kat jabatan yg sama.. kita kan tetap bersama laa dik... gembira tul akak tau... :) keje bebaik tau.. jangan culas2...skang nie dah ada KPI... so must perform your best tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP