Followers


familia

familia

mOsHi2


hapi!!! hapi!!!

>> Saturday, September 22, 2007

salam....
ermmm arinih kire ari yang agak bertuah n hapi lah bagi aku....so aku nak xpresskan ape aky rase kat sini.. banyak sgt benda yang jadi kat aku... mcm2 kes... huhuhuhu

frist.... aku diberitahu abg jie yang aku dapat permenant kat tmpat aku skunk but akan di tukarkan kat cawangan lain...... kat PJ... memula tuh aku terkejut gak la cox aku x dgr pape new pun.. so aku just anggap hal ni konon nak kenekan aku.... sampailah kau sampai opis... n my opiz mate, en mad mention aku dapat job tu ngan 2 org ag kawan aku...... hapi2 jgk but dalam mase yg sama aku sedih banget coz member aku yang paling rapat ngan aku mase kije x dapat.. so sad sgt...... Aku terus jadi x sampai hati nak khabarkan pada dia bile dia tepon aku nanti.... mmg sedih nak tinggalkan opis aku ih.. coz aku dah comfort sgt nagn suasana kat sini... aku pun dah rapat ngan dak2 nih... yang paling aku sedih bile aku kene jauh ngan kak ai... yelah aku mmg agak rapat ngan dia... aku byk share ngan kak ai bile aku ader pape.. so bile dah jauh ermm sushlah nak jumpe.. agpun aku dah anggap kak ai mcm akak.... sedih sgt....... asal la aku x stay je kat tempat ku skunk.......

2nd..... aku dapat call dari my mom.... another gyd news gak... my dad kene transfer kije kat HQ mara... uhuhuhuhuuh best nyer....... at last famli aku akan stay sebunbung jgk.. yelah nak wat camner untuk tempoh berbulan nih famli aku dah mcm ape jer....abah kat n9 mama kat jhr.... so pasni dah xkan jauh2 ag... :) so aku lak dapat la stay ngan famli..... huhuhuhuhuhuhu but mcm ner pun famli aku kan pindah pas angah hbis exam.....

1 comments:

TJ September 24, 2007 at 6:15 PM  

Tahniah sebab dapat permanent, teruskan usaha gigih anda, tak rugu keje kuat2 ni, sian ai, patut la bersedey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP