Followers


familia

familia

mOsHi2


REsident Evil

>> Monday, October 08, 2007

salam..
ermmm arinih ku nak share la sket sal pengalaman tgk movie baru yg tgh fresh kat panggung skunk nih... `RESIDENT EVIL'... aku tgk citer nih mase 1st day kuar... penuh panggung.... full house giler.... but before that aku x rase nak g tgk pun coz aku teramat penat n tgh moody sgt coz aku baru dapat msej hangit dari pompuan x sedar diri hehehehheeh....
ramai gak la masej ajak aku.. wan... kroll.... mmg mls sgt2 nak g.. pastu bila pk2 balik cian plak coz diaorg beria2 ajak aku kuar.... kebetulan xst daynyer aku cuti.. so last minute aku decide untuk join.. so member aku mcm biase adam.. wan.. krol ambik aku kat umah kul 11 mlmnyer.... hmmm then kitaorg li tiket oleh sebab full house terpaksela berpecah tapi x jauh sit depan blakangnyer.. then tunggu kawan ag sorang zaimi...
ermm mase mula2 tgk aku rase mcm borink jer.. mata pun dah nak lelap.. yelah aku kan penat tapi degil jgk nak join konon nak jg ati lah hehhehhh.. but untuk setengah jam pertama aku dah rase best tau.. movie nih mmg betul2 wat aku x senang duduk... boleh dikatakan setiap babak ader ajer babal suspen......... kejap2 terkejut. sampaikan aku yang mula2 tadi nak terlelap trus segar mcm sayur fresh ajer....... action mmg gempak... ape yg aku maklum heroin movie tu mila jovovich sendiri wat stunt2 yang ado dalam filem tu... gempak siot........ ngeri pun ader gak coz manusia mkn daging manusia untu7k terus kekal hidup... geli..... bayangkan aku siap boleh terjerit terkejut.. mujurlah x kuat tu pun kawan aku leh dgr huhuhu..
apa yang pasti x rugi tgk coz nih la filem terbaik sepanjang tahun nih yang betul2 wat aku kagum.. hampir 100% perfect x ader skrip longgar... x ader plot2 yang main tangkap ajer. everything perfect cuma makeup je kureng huhuu pape tgk lah.. ku promote nih...

1 comments:

Unknown October 12, 2007 at 9:50 PM  

wah wah wah...buat comment macam kaki wayang era plaks dia ek... siap citer agak details tu... hehehe... selamat ari raya ye dik... maaf zahir batin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP