Followers


familia

familia

mOsHi2


tensi

>> Sunday, December 05, 2010

ayat ayat chenta yang berbunyi "kalau taknak dengar cakap boleh keluar dari rumah ni" tersemat kukuh since i heard it clear from my sis yang menyampaikan titah diraja baru jap tadi.


yup mayb i`ll leave bile tahap kesabaran tu dah takde ag dah. biarlah di cop as anak durhaka or si tanggang... it doesn`t matter anymore.. biarlah kalau dey all merasakan aku ni seolah beban yang berat.. buluh yang sukar dilentur... macam tak biase la pulakkan...

this entry mayb too biadab.. selama ni aku sekadar hint hint aje.. but sampai bile aku nak wat jeruk masam sensorang aite?

why r...? everytime aku wat sumthing mesti akan jadi big issue punyelah... itu tak kene ini tak kene...

just sebab aku ni berstatus kan "anak sulung" a.k.a anak yg punya responsiblity yang besar so i must control my etika ye? tak boleh nak wat sesuka jiwa?hatta aku nak hangout jumpe kawan lama pun tak boleh?

walaweiii ....... tahanan dalam penjara pun boleh gak outing pusing pusing dalam kawasan penjara.. takdenyer nak terperuk dalam sel lelama... inikan pulak aku yang jarang jarang nak kuar?

aku yang bebal nk paham keprihatinan dey all atau dey all yang tak boleh nak terima seadanya aku?

bukan aku tunjuk bintang sampai pagi buta.. bukannye aku teguk bir or segala nama air kencing setan pun.. jauh sekali nak amek drug... i`m just nak ader my own space untuk release tensi aje tau tak?

bukannya aku kuar tak balik balik langsung... serasa aku la.. even aku kuar pun before 7 pm dah balik...

nape layan aku macam nih?!!!!!!!

mayb aku kene daftar tempat kat tanjung kot sikit mase lagi.. menjadi one of 3 million warga mesia yang akan kene sakit mental...coz aku dapt rase yang aku kene dera dari segi emosi n mental... tekanan la.. kalau semua benda aku tak boleh...

bile menjawab kate kurang ajar... bile diam cakap memberontak dalam diam.. ape lagi yang nak sebenarnya hah!!!

............................... end!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP