Followers


familia

familia

mOsHi2


pergi.......

>> Wednesday, December 01, 2010

“Knowing you is the best thing happened in my life. I like you, love you but I tau I tak mungkin dapat you. ………” <---- dipetik dari enrty july

ayat tu dok main dalam pale nih... sejak aku dapat tau sesuatu yang menyedihkan..

lewat petang semalam, aku dapat kol dari a fren..

'hello, u... nizar dah takde.. dia dah nenggal tengahari tadi....."

aku tergamam.. terkejut.... loading untuk cerna apa yang baru kejap aku dengar...

"dia nenggal dalam tido..." itu yang aku dengar..

patut la lately ni asik teringat je kat dia.. Ya Allah...

he is a gud gud friend.. pendengar yang baik... seorang abang baik.. dan itu yang telah ditakdirkan untuknya.. Allah lebih menyayanginya...

aku view page dia kat facebuk. yup!! memang ape yang aku dengar dalam phone tadi adalah benar.. nizar dah tak ade ag dah...

sedih.. sape yang tak sedih bile kawan kita dah pergi tinggalkan kita forever.... tol tak?

sekalipun aku "reject" dia... dan lebih suke untuk menjadi sahabat dari apa yang dipinta oleh dia sebelum ni, aku tetap rase sedih... dia baik... sangat baik... aku ingat dia cakap nak turun kl untuk dubbing sore untuk filem "kongsi" nanti n nak jumpe aku but now........

al fatihah buat nizar.. moga ditempatkan dikalangan hambaNYa yag soleh....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP