Followers


familia

familia

mOsHi2


penantian

>> Friday, December 17, 2010

To be honest, dalam banyak banyak benda or wishes yang aku dapat mase bday aku, none of it yang betul betul buat aku teruja. Bukan bermakna aku tidak menghargai pemberian or ucapan yang diberi padaku, tapi deep inside me.. I`m waiting something from someone.

Dan itulah kayu pengukur untuk menentukan sama ada janji yang pernah dibuat itu “still” or it just a word yang dilafazkan sekadar untuk penyedap hati suatu mase lalu..

Its been a year dah… n everybody dah ader haluan memasing but susah untuk aku “delete” that dalam kamus perjalanan aku..

When 15th dec tu menjengah calendar, nothing happened sampailah the next day. Its hurt so much. That promise dah tak valid anymore. Rase hati ni bertelingkah untuk terus berharap atau membiarkan saja ‘janji” itu “pergi”.

Hati aku berdetik “ he won`t remember it … n he already forgot everything about me”

Memujuk diri dengan mengukur jalan sekitar bukit bintang, Fahrenheit, pavi…
Menghabiskan masa aku dengan melihat ragam sekitar. Memilih kawasan yg sibuk dengan manusia untuk tenangkan hati.

suddenly one phone called change the atmosphera. Cukup aje bile angah cakap “ there`s a letter for u” buat aku rase macam nak jerit aje.!! The promise masih “sah”!
Terus berlari cari monorel balik rumah!

“mana surat tu” itu yang pertama aku tanye bile sampai rumah. Betapa berubah 360 degree mood aku time tu. Yup! Definitely its from him. Dengan memandang handwriting aku dah tau its him. Even it just a card but it really mean a lot to me.

Sekalipun pengisian tak byk tapi itulah hadiah harijadi yang aku tunggu sangat sangat. Tak kisahlah walaupun sekadar sms ke, phone called ke( ermm kompom takkan pernah ader ) wishing card ke, aku menghargai sangat sangat.

For people mayb aku ni mcm kejar bayang bayang.. tapi cerita antara aku dengan dia takkan pernah aku lupa.. percaya atau tidak everything yg reletad to him still ader dalam simpanan. Bday present last year masih belum terusik. All the wishing card sekali dengan sampul pun still in good condition.

By seeing the handwriting dah cukup buat aku. Sekalipun dah setahun berlalu.

I wish I could see him sebelum aku lelapkan mata..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP