Followers


familia

familia

mOsHi2


tkde tajuk khusus..

>> Tuesday, March 02, 2010

masuk kerja petang tadi ... cek email dulu....

oh! ader email ...

"adik...sonyap yo...kojo ko x kojo ari nih?"

aku rep :

" keje la.. ni baru masuk hehehe...."

new mail

"hyeee.. wendu seh kat adik aku sorang nih..."

aku rep :

"hahahaaha yeke wendu? bini mau campak longkang ke?"

new mail :

ish, adeq xtau ari2 teringat kt adeq.....
nk jumper ni...ader citer hangat!

aku rep :

"per cer? bile nyer nak jumpe ? kat aner?

new mail :

"kedai capati blakang r.. skunk.. boleh?"

aku rep :

"ok cepat ae.. sape lambat sampai lobby blanje capati ok...hahaha.. kompom la adik sampai dulu.. siap untuk bawak wit lebey..."

---------------------------------------------

sesi aku minum ptg kat kedai capati "underground" kekekeek....

mcm biase abg aku terpakse hulurkan witnyer untuk adik angkat dia yg mmg pelahap...



----------------------------------------------

ermm mmg berat citer abg aku ni...adoyaiii ermm sorry la abg ae. adik tak leh masuk campur. ni hal yg adik mmg tak leh nak masuk campur.. jgn kate nak masuk campur.. nak masuk tolak , darab, bahagi sume tak leh......

cume leh bagi advice aje...
kekeeke

n the worst part of our conversation is ...... the sengal punya statement....

"andai kate abg mmg tak g jauh ngn wife.... adik la antara calon utama buat abg.."

hahahahahah sengal tol...

" abg... adik hormat abg like my own big bro... n i hope abg pun leh hormat adik like your own sis ok.... i`ve told u kan. dun ever have heart feeling wif me... or abg takkan lagi dapat lepak lepak or share ur prob wit me again.... jgn sesekali lupe warning adik yang satu itu....."

"abg tau la.... andai kate aje...bukan betol betol"

aku balas:

"tapi mcm doa aje kan... dun ever do that ok kalau rase nak adik angkt abg ni benci kat abang mcm adik benci orang orang yg pernah hurted adk....."

"yelah adik comey oiii..... eeeii keras hati tol adik aku sorang ni..."

"i`m learning dari pengalaman ok big bro!"

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP