Followers


familia

familia

mOsHi2


tanya sama ati

>> Monday, March 29, 2010

Pagi ni dapat satu sms dari my dear fwen rahila.. sms nyer cenggini…

Salam.. smlm aku dirisik n sekaligus ditunangkan… maka selamatlah aku menjadi tunangan ,muhammad luqman….sedeh sebb ko tak dapat ader waktu tunang aku…orang paling banyak berjasa dalam aku ngn luqman… Pasni turn ko pulak wahai cik eyfa comey…. Aku, sue kecik dah selamat.. ko je tinggal .. bile pulak?

Tahniah cik ila… ermm pasni aku kene hitung ari untuk majlis ko la yea… haizzz....... turn aku?

The answer is….


...............… !

---------------------------------------

mcm mane la aku nak jawab soklan tu .... aku sendiri takde jawapan untuk pertanyaan tue...


aku tanya pada diri.. tanya pada suara hati ....

tapi..... kosong... kompius....

rasa "itu" hilang.... takde dalam diri .... mungkin benar aku sudah campak perasaan itu jauh jauh ......

bile orang tanye ape status.. jawab aku single but not available... "not AVAILABLE" bukan bermakna hati ini telah dimiliki tapi sebb aku sendiri tak ader perasaan itu untuk sape sape..... sejak peristiwa air mata tu ....

aku sedar yg diri aku sekarng bukan diri aku yg dulu... dah jauh aku tinggalkan eyfa yg dulu.....

yang ader sekarang eyfa yg "kosong" hatinya....yang "keras" hatinya........... kerana dia yg menjadikan aku tidak berperasaan....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP