Followers


familia

familia

mOsHi2


suatu kebetulan

>> Wednesday, March 24, 2010

kebetulan kah ini?



lokasi : steven`s corner kat pandan indah

arini mcm biase menyemakkan diri lagi.. sam der shooting kat area rumah aku. so lepak lepak le mkn mkn kat steven corner ni... sam,jeff, n sorang lagi terlupa pulak nama...

tak padan ngn kecik tapi selera besau! huhuhu... order segala mcm...

ader satu peristiwa agak lawak la...

mase tgk tgk mkn tu ader sorang apek cina jual dvd dtg dari meja ke meja untuk jual produk dia.. sampai je kat table kitaorg.. jeff tgk la dvd ape yg ader... samapi dia jumpe dvd "adnan sempit" terus dia amek dvd tu n tanye kat apek cina..

"ini orang dalam ini cover sama dgn itu orang tak ?" (merujuk pada sam)

cina tu jawab " aya.. ini orng pakai cermin mata lor... tapi itu muka manyak sama... eh u itu pelakon ka?"

sam sampuk " itu kembar saya"....

terus cina tu blah.... agaknyer dia bengang kot sebb dipersendakan.. huhuhhu

pasje mkn terus g kat location untuk shoot... arini scene mcm siang ari jgk.. ader scene wawa,sam n azadjazmin...

then azad tegur " eh u gurl yg i jumpe kat pavillion aritu kan?"

aku senyum ajew....tak tau nk jawab pe.. terkejut jugak coz dalam samar2 pun dia still boleh ingt lagi kan...

ngeeeee.......


mase tgh lepak ngn sam. jeff, n sornag lagi mamat yang aku lupe namenyer ni..... sesuatu yg cube aku buang jauh jauh dtg balik....

tak sangka la pulak upenyer mamat yg aku lupe namanye ni upenyer kawan n jiran kepada jifat... adusss!! betapa kecilnya!!

puncanyer bile dia ternampak folder yg bernama " NAJI"

then terbukalah citer citer yg sememangnyer berpuaka untuk aku...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP