Followers


familia

familia

mOsHi2


TahuN baru.. Azam BAru???

>> Thursday, January 03, 2008

salam..

hapi new year!!!!!!!! ermm kejap je dah masuk tahun baru...2008... rasenyer diri ku nih still dalam 2007 hihihihihhii... ermmm cepatnyer mase berlalu... terase ag kenangan tahun pas... well pape pun hidup kene gak diteruskan... betul x? ermmm tahun nih ku sambut tahun baru agak lain sket.. selalunyer aku x kan biarkan diri aku nih dalam situasi ramai org tapi tahun nih lain sket bile aku join countdown heehheeheh.... boleh tahan gak cume kureng sket kot mayb ramai yg berhati2 hati nak sambut tahun baru... tapi suasana mmg best... byk sgt shuffle sepanjang bukit bintang....

ermm dah masuk tahun baru nih.. x reti- reti nak wat azam baru ke aku ni? hikhikhik.. ermmm azam baru....ape ae? well kalau tahun pas boleh dikatakan hampir sume azam aku tercapai....hmm 1 pencapaian yg baik untuk aku....hikhikhik..(perah santan betol).... so untuk tahun nh aku kene plan betol betol coz memandangkan tahun nih ader penambahan kije wat diri aku sebagai pekerja n jugak as a student......

so untuk tahun baru nih aku berazam untuk ubah sket ape yang kurang tu kepada yang lebih baik dari sebelum nih.... baik diri aku.... hidup aku..n pape jer yang ader kat sekeliling aku.. aku hope sgt tahun nih luck dia still mcm luck tahun pas.... hehehehehhe... aku harap sangat aku punya kekuatan mental fizikal aku dalam keadaan baik.....(oppsss lupe plak baru je pengsan malam new year) bukan pe.. tahun pas rasenyer aku mudah sangat sakit. hope tahun nih gak aku jadi sehat lah ye hendaknyer.... amin.....

ermm ape ag ye? ....... aku nak gak terus happykan mama n abah aku.... itu yang penting.....

1 comments:

rAntInG tHe UndYiNg SoUL January 7, 2008 at 11:01 AM  

Salamekom
Wah Wah Wah,, so this is the 1st year u sambut new year with t countdown yek hehhe.. Best? heheh biar pun penat but still a good experience rite heheh.
ez? hhaaha ez just sambut dalam panggung wayang,, citer alvin n t chipmunk heheh malas nak coundown so lepak dalam wayang jer,,
Haaa its a good azam.. so here ez doakan apa yg dihajatkan akan dapat ditunaikan dan tercapai.. walaupun its myb 95% tercapai but its still good enough rite.
take good care of your parents n your self k..
my pry r 4 u n ure fmly
- from a friend- bye.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP