Followers


familia

familia

mOsHi2


Ambik Yang JerNih....

>> Monday, January 14, 2008

Alhamdulillah... kalau aritu aku ngan mama ader salah faham.. but now kita org dah baik balik.. mayb berkat abah aku xplain everything..... so tenanglah jiwa aku sket coz x ader lagi nak bermasam muka yang dah sedia masam nih. hihihi.. aku pun pasnih kenelah ambik kire gak soal sensitiviti mama aku yang dah muda nih.... x boleh nak blakangkan perasaan org aku sayang barulah ceria sket famli aku bile everything mcm dulu.. ni kalau x sume org ambik port masing masing jer....

tu bab aku ngan mama aku...

ni plak aku nak refresh balik what happend last wik sepanjang minggu lepas...
macam macam hal yang jadi last wik sampaikan x terkawal ag.... minggu pas gak aku ader krisis ngan mama so hal tu dah settle... last wik gak kuliah aku pun start.. so agak under control lah time table aku coz time kelas aku bertindih ngan time table kije aku.. alhamdulillah ter amat sangat bile rakan opis mate aku nih faham situasi aku n sanggup berkrompomi ngan aku.. malah diaorg sanggup beralah dengan kije aku yang mcm nih.. tapi dalam masa yang sama jugak aku dapat rase yang mungkin ader yang x berapa suka bile aku diberi keistimewaan mcm nih.. tapi ape nak buat aku nak ubah hidup aku so aku kenelah ambik risiko.... kalau x buat sekarang bile ag.. so sorrylah yer untuk org yang x puas ati ngan aku tu....

last wik gak adalah ari yang agak tegang untuk hubungan aku ngan adam...( my boy) ermm aku x tahulah ape yang merasuk pakwe aku nih.... dia jadi jeles semacam jer... naik rimas kekadang.. tapi aku kene gaklah paham kan perasaan dia.. well hope aku dapat sabo la hendaknyer ngan karenah yang betul2 boleh wat aku hilang sabo.... macam semalam.... we have fun sesama.. bile aku sudi spent time ngan dia 1 hari even aku sebenarnya nak rest kat umah jer... jenjalan.... ambik angin kat tepi sungai...... ( tempat paling best untuk aku ngan dia berbincang tanpa gangguan bile ader masalah). kebetulan semalam ahad so ramai lah yang datang kat sungai tu best sangat bile keadaan meriah... aku pun sambil bincang bincang terhibuur gaklah dengan gelagat org yang mandi kat situ... pastu g tgk movie... mmg happy sangat....so aku harap akan selalulah mcm ni dari bermasam muka... so ambik yang jernih buang yang keruh....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP