Followers


familia

familia

mOsHi2


merajuk..

>> Friday, January 11, 2008

arinih aku agak suram sket moodnyer..... mayb pengaruh dari kesan `perang dingin` ngan mama aku tu still ado... arinih pun dah masuk ari ketiga aku ngan mama aku merajuk... mayb salah aku gak.. ermm mayb gak salah mama aku.. huh susahnnyer nak xplain... tapi apa yang penting, sesungguhnya keadaan aku ngan mama aku ni betul-betul influence everything yg ado kat sekeliling aku... baik aku kije ke.. blaja ke.. sumenyer mempengaruhi mood aku.... sedey.... sampaikan aku nak wat kije pun aku sedey...... mama mmg dah x bertegur sapa ngan aku ag.... n aku pun malas nak tambahkan kekeruhan...konon nak biarkan mama aku tu relax la.. tapi aku plak yang tak ketahuan... rase serba salah sangat... nak cakap aku takot nanti kang mama aku emo siap ngan aku ter emosi sama.. so aku just kasi surat cintalah kat mama aku.... tu pun aku siap nangis bile tulis surat tue... aku x bagi by handlah.. just kim ngan abah aku coz aku pun nak majok gak... huhuhuhuh

aku sanggup g menapak kat opis abah aku( mujurlah dekat je opisnye ngan opis aku)... aku jumpe ngan abah aku siap xplain everything.. nasib aku baik bile abah aku time xplaination aku n boleh consider ngan aku.... abah aku pun offer untuk slow talk ngan mama aku.... hope pasni ok lah balik aku ngan mama aku... bukan pe aku ni terlalu rapat ngan mama aku so if benda cam ni happened kat aku n mama aku jadi sedeh tersangat-sangat..... huhuhuh

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP