Followers


familia

familia

mOsHi2


newborn!!!

>> Friday, October 07, 2011


pic atas tu si gumuk mychn...

dah lama tk ngedate sal hamster kan? well arini aku teruja sangat! rase mcm nak amek cuti je nih... tapi setabah hati sabokan diri...

bile si gumuk ni bunting, lagi la super dupper gumuk but still maintain cute..
so subuh tadi mase check, sempat noticed sumthing wrong kat si gumuk ni.. terus la aku asingkan dia masuk sepital...

taruk la sume peberet fud dia.... cian dia nih... FYI ni 2nd tym unutk my lil hamster ni nak beranak. sebelum ni mase umo sebulan lebih dia dah beranak tapi sebb kecik lagi mase tu tak tau ape ape dia santap kesemua anak dia...

untuk 2nd tym kali ni we ols satu umah termasuk mama abah sume excited.. hahahaha... ni baru binatang nk beranak!!! even aku kat opis waktu ni still suh adik aku yg bongsu yg kebetulan cuti exam pmr arini update setiap progress hamster aku sekor nih...

setakat yg diketahui dah beranak 2 ekor kul 8 pagi tadi hehehehehehe........

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP