Followers


familia

familia

mOsHi2


confesion : stay

>> Monday, October 03, 2011


macam tak cayer je kan dah masuk bulan october.. bulan yang aku rase nk lompat bulan terus ke november ajer... sebb takmo jalani ari ari bulan oktober.. aci gitu? merepekkan pepagi nih...?

pejam celik pejam celik.. dah 2 tahun berlalu...

dan aku masih lagi di sini.., takde yang bubah. cume mungkin eyfa yang 2 tahun kebelakangan ini bukan lagi macam eyfa 2 tahun lepas.. mungkin eyfa sekarang sedikit lebih kuat dari yang dulu.. mungkin lebih "beku" dari dulu... orang kata lebih reserved dan lebih susah nak difaham. entah ye entah tidak...

alhamdulillah.. masih cuba untuk bertapak semula.. ari ari yang berlalu mematangkan aku untuk lebih sibuk memikirkan perihal diri dari mengusutkan dgn perihal lain..
cume ader waktu waktu ia tetap melintas menguji diri kecil ini...

tidak aku nafi sesekali rase rindu itu ada.. tapi, siapalah aku untk terus merindui..
tidak nafi rase sayang itu masih wujud.. tapi wajarkah untuk terus menyayangi?


if....

私はお会いしたいと言う場合、それは再び私たちを傷つけるだろうか?
(Watashi wa o ai shitai to iu baai, sore wa futatabi watashi-tachi o kizutsukerudarou ka?)


somehow, tengkiu to all the memories.. the pricious memories that always stay with me...

bak kata sue, the reason y i can`t accept others coz aku belum jumpe orang yang setanding dgn dia... betul ke?


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP