Followers


familia

familia

mOsHi2


Temperory Out of service..

>> Tuesday, September 20, 2011

mornin...

arini dah masuk ari ke 4 aku hidup tanpe henpon...!

sukses gaklah... sepi.. sunyi.. rase macam biase je... aman..

yelah orang kalau takde tepon hatta bateri 'kong" pun harus macam kucing nak beranak punya la susah ati.. sebab "nyawa" nak putus hihihihi...

rasenyer ni signal untuk aku kot. yelah 2 3 minggu lepas henpon aku wat hal.. gatai nak masuk spital kan... n yang ter baru sim kad pulak nak mengaruk..

boleh tetiba out of nowhere dia "inactive sim" wahhh macam nak baling je terus masuk dalam mr.tong... aku hengatkan hp aku yang dah "jalan" bile try masuk other sim ok pulak.. bile masuk sim aku je terus "inactive".. try la masuk kat henpon mama pun "inactive"..

puas la "rub" dgn rubber.. tiup tiup.. lap lap.. n coba masukkan balik.. tetap "inactive "
jugak.. wah bikin panas nih kan... wat nyer ader urgent called ke haruslah kem salam.....
so solution kene tukar new sim...


masalahnyer pulak aku ni cukup malas nak merewang g klcc tu.. semata mata nak tukar sim baru je... kalau setakat nak beli sim kad baru boleh je g kedai amek mane number yg suke.. tapi sebb aku nak stay dgn current number nih la watkan malas nak menjejak ke sana...

bechenta sungguh aku g maxis tue..punya la pemalas sampai dah masuk 4 ari tk tukar sim lagi.. sob sob sob... abah dah tanyer tanyer .. yelah wat mase ni kalau nak make call ke sms ke.. aku guna sim kad abah....haruslah bersuara la pakcik tu kan.. nak tak nak kene jugak rajin kan g maxis centre kat klcc tuh...

haissssssssss....

ni menunjukkan sim kad n hp aku dah bagi seru suruh tukar semua baru!!! adeyyyyy...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP