Followers


familia

familia

mOsHi2


dinner

>> Thursday, May 26, 2011

yup...


bagai di janji.. mlm tadi he picked me up kat ofis... bile dia tanye nak makan kat mane, aku cakap nak makan dekat area rumah aku je coz lame sgt aku tak g mkn kat situ...

dalam ati serba salah jugak coz sesusah ajer dia ni kuar balik untk teman aku makan. sedangkan boleh je kalau aku g mkn sensorang kan.... mengada namenyer!

bile half way nk sampai area tempat makan dia boleh tanyer "nape taknak mkn kat setapak yang u cakap nak mkn hari tu... " oh aku lupe.. sebelum ni mmg aku ader mention nak pekena char kuew tiew kat situ but rasenyer yang tu boleh pending ag kot.. hbis takkan nk suh dia drive patah balik pulak.. dah ader orang nak tman mkn pun cukup tuah ag mau demand bagai....

we ols order char kuew tiaw jgk.. tapi mungkin sebb lame tak mkn aku rase mcm kureng "ummmph" pulak char kuew tiaw makcik nih...tapi sebab lapo blasah je mkn... sambil borak borak..

then terus dia hantar balik..just sampai kat lrt je n aku seberang jejantas je.. time tu kaki dia dah start sakit balik. so i ask him to turunkan aku kat situ agpun dekat sgt dgn umah... takot jadi pape pulak kat anak org bile kaki tgh sakit... huhuh

newaysss its gud to have a chit chat with him...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP