Followers


familia

familia

mOsHi2


satu lagi kehilangan

>> Tuesday, March 10, 2009


aku sayng akan nenek ini... pas arwah atok aku nenggal.. nenek nilah aku tumpang kasih.. coz ini je sesatu satunya nenek kandung yg tinggal pas nenek atok dah takde..

selalu aku contact nenek ni untuk tanya kabo.. cume aku tak sempat nak lebih lama dengan dia sebab nenek ni telahpun pergi untuk selama lamanya...

pemergiaanya betul betul genap 110 hari selepas kematian arwah atok aku..
ironi kan.. sehidup semati.. pasangan nih... hanya maut yg memisahkan pasangan nih..

sedih sangat sebab sampai sekran aku tertanya tanya ape punca nenek aku sakit.. sampaikan doc sendiri pun takle nak detect sakitnyer..
sedih sangat..

moga Allah letakkan arwah dikalangan hambanya yg soleh dan solehah.. amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP