Followers


familia

familia

mOsHi2


salah masuk

>> Wednesday, March 11, 2009


this is true story tau... Alhamdulillah mujur aku cepat kalau idak kompom la aku jadi mangse skodeng... bangang tol...


rasenyer kebarangkalian nak tersilap masuk tandas nih jarang sgt la nak berlaku kan.. if happens pun if kalau salah satu tandas tak leh guna n orang mmg desperado nak guna tandas.. tu pun ader gak ler ihsan kan.. nak berjaga kat luar..


but kes yang aku nih lain.. ader la sorang orang awam ni.. keling.. boleh plak masuk tandas pompuan!!! bayangkan.. nak kate tandas lelaki osak.. takkot.. coz takde letak pape tanda yang tandas tu osak.. cuakkkkk aku.. aku tegur la cakap salah tandas .. mamat keling nih selumber derk je masuk gak tandas pompuan.. .. eeeiiii geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! aku terus kuar cepat.. cakap jgn masuk tandas pompuan ag sementara waktu.! sialll

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP