Followers


familia

familia

mOsHi2


tiada tajuk spesifik

>> Wednesday, July 07, 2010

..tidak tahu di mana harus aku bermula. aku jadi kosong. hilang. tenggelam dalam kekusutan simpulan mati tanpa uraian. susunan jari2 kaku, bagai lupa cara biasa menekan butang2 kekunci. aku bagai mati..

..em, terlalu banyak perkara yg harus aku sumbat2 kan ke dalam otak, sehingga sampai ke satu tahap genting semua perkara tersebut tidak langsung aku fikirkan...


kini.. sekadar merenung luar menghadap hamparan luar yg dibasahi rintik rintik hujan... bagai mengerti kala hati ini sedang basah dengan air mata kesedihan.....membawa diri sendirian merawat rawan.......

haizzzz .......

to be continue...

berat hati nk g keje

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP