Followers


familia

familia

mOsHi2


vantage

>> Monday, February 02, 2009

Aktiviti mingguan aku n famili g outlet vantage kat pj.. last minitnyer perancangan coz awal paginyer aku bertapa bersama angah kat sungai buloh… wawawwawa.. so dalam kul 4 tu bertolak dari umah ke pj. Mujur tracffic laqncar je coz aku tak ske jem kaya sume nih.. so sampai je kat vantage outlet tak ramai sgt customer mayb sebab dah nak tutp operasi kan… yang ader kat citu just 2 customer termasuk famli aku.. customer lain dah nak lek.. ah dulik pe ag senang nak shopping kalau tak ramai org. senang la nak buat lawatan ke ape ke kat lam kedai tu…

Tujuaan utama coz nak cari something kat citu bt takde plak. So mama nak tambah kan koleksi vantage dia yang dah sedia ada. Nak penuhkan gobok yang baru deliver last week. Puas gak le cari cari. Aku plak memperasankan diri dgn picca!! Cewahhhh.. aku dah tertarik ngan 1 design nih but tak cukup fulus la.. mayb time aku kawen kot aku mintak vantage sebagai hantaran.. wahhhh materealistik ini pompuan comot dol!! Hehehehe design baru…. So soft n sweet! Price pun nice!! Tu yang tak mampu.. kalau nak tau price kat sume barang vantge nih tak sama.. ni depends pada saiz.. design.. n material yang diguna pakai.. tu pasal ader yang mahal.. ader yang agak mahal… ader yang kureng mahal.. wah ayat kompius tol!... sape yang gilos ngan barang barang cenggini kalau dapat mmg 1 kepuasann la….. manetaknyer pinggan makan 1 pinggan je rm45 sebiji.. kalau berkira gamaknyer kai pinggan plastik la jawabnyer…

berkotak2 mama aku li.. sebab murah. aku pun pelik.. untuk 24 pcs rm 8++ n untuk 36 pcs Rm 12++ tapi mama aku li 45 pcs only for rm7++ hehheeh mesti silap kire.. rezekikan...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP