Followers


familia

familia

mOsHi2


Krusus Stress @ PD part 2

>> Thursday, March 15, 2012


Ok nak continue story mory krusus stress tu..

The next day tu aku sesudah subuh dah turun bawah dgn yati untuk layan jiwang lagi.. hahah nolah pagi tu kitaorg adakan senam robik. Tak sangka pulak kan, yati suh aku sama dia guide mak cik makcik ni bersenam kan.. memang kelam kabut aku nk pikir step. Even selalu gak menggedik kan tapi bile part nk tunjuk ajar orang senam robik ni tetiba jadi mcm slow pulak nk mikir step… sebab riso takot geng makcik makcik ni terkejut otot otot pulak kan…



cntik kan view....

Sementara nk menunggu keberangkatan mak cik makcik ni aku dgn yati dah lebih dulu warm up.. hahaha sambil enjoy matahari nak naik kan… then bile diaorg dah sampai barulah kitaorg wat reramai.. poco poco pun layan jgk. Sampaikan visitor luar pun ikot sama.. well lagi meriahkan… hahahah! Hilang segan aku time tue… then closing dgn workout mr sean ajar sebelumnya.. huhuhu.. then terus melantak bekfas.. boleh? Sia siakan exercise bile amek sarap mcm tk mkn 2 3 ari.. huhuhu… tapi bagi budak yg nk membesar mcm aku perkara itu bisa didiamkan .. heheh aicehhh sengalll!Sejam pastu masuk bilik kuliah n sambung lagi sesi pembelajaran.. kali ni fun sikit sebab byk game.. hehehehe.. sungguh santai menyantai kan..


Ader satu sesi ni pasal kenal diri.. yang satu sesi yg best bile kita boleh kenal diri bagi yg masih tak sedar diri tu mcm mane kan..adakah kite ni jenis pikir logic ke atau ikot rase hati bagai… semua ader.. n the end of sesi tu kita boleh conclude ite ni jenis mcm mana.. aku? Haruslah yg kecoh semedang.. sampai mr sean pun boleh kenal aku mcm mane sebelum dia mula sesi tu.. ko sekilas air pun dah tau jantan betina kan.. huhuhu…

Sebelum tamat sesi krusus kitaorg main satu game yg agak mencabar.. pergh mencabar bile tak boleh cakap, senyum, gelak bagai.. semua kene secara “bisu” huhuhu aku nak siapkan mission pun sampai 2 kali percobaan… sungguh mencabar…








berhati hati je nak mula step...


candid time..


Overall krusus ni mmg best. Enjoy sgt even ramai makcik makcik.. hehehe…

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Blogger templates Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP